Tuesday, September 28, 2010

Moments

  • Kejadian : Jamuan Raya (Anjuran MPP) UNISEL 2010
  • Tarikh : 27 September 2010, Isnin
  • Masa : 8.30 malam
  • Tempat : Dewan Serbaguna UNISEL, Kampus Shah Alam

 

  • tak ada apa sangat aku nak kata
  • pasal event? NO KOMEN. kalau ade ape ape yang kurang, biasalah tu…. event kan.. we can’t expect perfectness
  • tapi JUJUR aku kata tahun lepas lagi besh dan havoc
  • ouhhh bukan nak kondem sapa sapa.. jangan terasa tak tentu pasal, aku tak peduli dah
  • Alhamdulillah… aku sangat gembira pada hari ni, sebab… hmmm.. ade lah sebab nye kan.. eh eh nak tahu ek? RAHSIA.
  • ni aje gambar yang aku ada :

 

IMG_2829

doa pembuka majlis, di baca oleh Tengku Zaim :)

 

     

IMG_2850 

Syida dan ??????? hahahaa

 

IMG_2876

Nisa dan abang teknikal terhangat di pasaran, FZ hahaa :P

 

IMG_2834

Mira dengan ape nama dia?? Zul Asyraf.. sorang kawan dari fakulti bussiness

 

IMG_2863

Abang El, juga abang teknikal…

 

 

 

  • oke sudah sudah.. takde dah gambar heheh…
  • ouhh saya nak minta maaf secara terbuka kepada Iejam, Ana, Syazwan, Faisal, Syud, Wanie.. sebab tak sempat nak bergambar dengan korang
  • korang balik awal sangat :( vtahu tahu je semua dah nak balik
  • takpelah… maybe next time InsyaAllah :)

 

 

 

 

currently listening to : Careless Whisper by Seether

perasaan : takut suka sangat, nanti datang perkara sedih sangat pulak!

4 comments :

lady XOXO said...

AI AI...gambo last tu cam bikin wow jer..saper tue.. ehem2 kamu yer..so cute laks xo tngok klu kamo ngn dia dear.. wakakkaka..

aYun said...

Gambar yang last tu!!!!
sweet sgt <3

Amira Bt Yusof said...

ngade2 ye majok2 suruh org pujuk.. jentik karang..hek3...
ape2 pon, senyum la lebar2 sementare gigi anda masih tersusun.. nnti da rongak nk senyum lebar pon segannnn.. hek3..

jeera said...

weweeeett.. cantik :)