Wednesday, September 8, 2010

Masih Lagi Setia Bersamamu


sudah beberapa lama... hampi setahun? ya hampir setahun...
dan aku masih setia bersamanya.. walaupun kadang kala hati ni meronta ronta jugak nak cari yang lain..
dah banyak kenangan kita bersama sama... so, takkan aku nak putuskan hubungan kita macam tu aje?

Sony Ericsson K850i in blue

kau macam dah lama pon, dah hodoh pon, aku still sayang kau
kadang kadang tak dapat tahan nafsu, aku pandang jugak yang lain.. yang labih baru dan canggih
tapi, aku tetap setia.. sebab aku sayang kau Baby Sony
maaf zahir batin ye baby, selama aku bersama dengan kau, aku banyak berkasar dengan kau
ohh Baby Sony, aku jugak banyak menyakiti kau
jangan risau Baby... selagi aku belom jutawan, aku takkan curang terhadap kau dengan Blackberry itu.

hahahahaa...!!! macam surat cinta pulak!!!




perasaan : aku sayang