Friday, September 3, 2010

Kisah Malam Merdeka

  • ini kisah 30 Ogos 2010, malam kemerdekaan yang ke 53
  • rancangan asal adalah untuk berbuka puasa di tepi tasik.. tapi cuaca agak tidak mengizinkan
  • lepas hujan reda, aku dan yang lain segera tukar tempat berbuka
  • so kitorang pergi lah mencari juadah berbuka dekat bazaar ramadhan belakang Kompleks PKNS
  • tempat untuk berbuka??? Dataran Shah Alam, sebelah Plaza Alam Sentral, berlatarkan Masjid Negeri Selangor
  • ditemani bintang dan cahaya lampu neon.. wahhh dramatis nye… ini hiperbola dah ni.. wahahaa

 

DSC00953 DSC00954

DSC00955 DSC00956

 

  • yeaa… manusia manusia yang melaksanakan angkara adalah seperti berikut :
  • Mohamed Aiman, Nisa A, Nora Syida, Ziera Zain dan El Fiandri
  • aku gembira kerana dapat beli milo sedap yang manis dan sejuk, yang penting aku request banyak ais ye. hahaaa…
  • ohh ye maaf tapi roti john itu tidak memuaskan hati..
  • ohh tak mengapa puasa lama lagi, insyaAllah lepas ni ada rezeki aku nak cuba roti john kat gerai lain pulak
  • char keuy tiow pilihan Cik Ziera kita boleh tahan keenakan nye cewahhh :D
  • ehhh… aku perasan sejak Ramadhan kali ni aku sangat sangat suka makan char kuey tiow… kenapa ya?

 

DSC00976 DSC00981

DSC00982

 

  • ohhh ini aktiviti kegemaran aku, karaoke…!!!
  • ohh diingatkan suara aku tak merdu macam artis, aku cuma minat saje untuk menyanyi
  • aku sangat suka kali ni aku dapat nyanyi lagu Ella, baldu biru.. tapi takde rakan duet…!!!!
  • ahhh biar lah aku sorang sorang balun lagu tu, yelah selama ni pergi karaoke asyik lupa nak nyanyi lagu tu
  • okeh lepas ni aku akan pastikan ade rakan duet. wahahaa~

Alhamdulillah… another great day…. like Aiman once said to me : There’s always barokah in disguise :)

 

 

 

perasaan : kenyang sangat :)

4 comments :

murnimahyum said...

dear,
try roti john kt bazar stadium,
nme gerai "papa john",
t'baik tau~~

mysara said...

amboi sronoknyer..
lpas berbuka karoke plak ek..;)

Nisa A. said...

murni :

thanksss!!!
:D

Nisa A. said...

mysara :

hehee
yea.. jom join
:D