Sunday, September 26, 2010

Jangan Tengok, Ini Ulangan

  • hahahaaa.. tajuk tak boleh blah…
  • sorry ini adalah spontan, tak ade kena mengena langsung dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia
  • oke.. saya nak ulang balik, ini cerita pasal Melaka.. lagi
  • ouhhh mesti ramai yang cakap aku batak ke sakai ke ape..
  • jawapan aku? PEDULI PULAK AKU KAN. aku yang pergi, suka hati lah aku nak cerita ke ape. hahahaa
  • ohhh sudah sudah.. aku tengah bahagia..
  • tak mau lah spoil mood aje. hehee

 

SAM_2862

rumah terbuka di balai raya kat Kesang

 

     

SAM_2889 SAM_2890

gambar 1 : ADIK abanggggg….

gambar 2 : macam anak beranak…

(siapa mereka…?? hahahaa)

 

SAM_2910

majlis hari jadi adik Syazwan, iaitu Syahmi Husaini bin Sanusi happy birthday budakkk!

 

SAM_2929

dah nak balikkkkk.. sob~sob~

 

SAM_2930

mak + ayah… ayah penyokong kuat Manchester United nampakkk????

 

 

  • wohoooo~ memang satu pengalaman yang menggembirakan..
  • memang aku tidak serik lagi untuk berkunjung lagi ke Melaka.. dah la mak Syazwan sporting abes
  • kalau ade rezeki, aku berharap dapat datang lagi ke Melaka dan jalan jalan tengok banyak lagi tempat, InsyaAllah…
  • tersenyum sahaja.

 

 

 

perasaan : lepas ni apa pulak? aku tak kesah.

1 comment :

Hizami Rahim said...

wah.
boleh jumpe zami kat melaka.
haha.
=_=