Tuesday, September 21, 2010

Bikin Hati Senang

  • Senang sekali hati ni. bila bertemu sahabat baru
  • dan suasana yang cukup meriah
  • cukup mulut aku dan iejam bikin panas heboh kecoh meriah haha!! sapa mau lawan.
  • hehehe.. peduli kan saja lah. cakap cuma ada gurau jangan terasa pulak ye
  • terima kasih orang orang yang berikut telah bikin hati aku riang gumbira

 

IMG_2490

IMG_2491

IMG_2493

IMG_2495

IMG_2492

 

Syakilla, Eyqa, Iejam dan rakan. terima kasih banyak banyak ye!

aku dah tak tahu nak taip apa. kepala aku makin sakit sebab kurang tido dan kurang oksigen. aku penat tapi TAK BOLEH tidur! sedih nyeee… kan kan kan????

 

 

perasaan : secret recipe pulak? ohh tidak!

2 comments :

Sharinginfoz said...

memang cukup happy jumpa sahabat2 kan

Killa92 said...

Huhu baru sempat menjengah. Hee mlm tu mmg happening best2. Tetibe ade suprise lak kan El dtg haha