Wednesday, September 29, 2010

Bertahan

  • selagi mampu bertahan aku akan buat semua benda
  • maksud aku.. bukan SEMUA.. aku bukan workaholic sangat pon…
  • dan aku bukan tak percaya kan orang sekeliling aku tak mampu buat kerja yang diberi
  • aku percaya pada mereka, cuma ada beberapa perkara yang mengecewakan, itu aku tak boleh cakap banyak
  • sebab apa? sebab dalam dunia ni tak ada yang sempurna. TAK ADA oke. so stop saying that people can’t do things like you do.
  • walau ada salah silap, aku gembira semua nya berjalan lancar
  • even diri aku sendiri pun tak sempurna mana, tak sebagus mana, jadi aku tak rasa aku cukup layak nak kata orang lain tak boleh buat keje
  • ALHAMDULILLAH aku bersyukur dengan ada nya orang orang tertentu yang terus support aku
  • aku rasa bahagia, dihargai dan disayangi.. chewahhhh~ tambah tamba lagi masa masa yang sangat hectic begini

 

IMG_2577

  • ini sebahagian daripada ahli advertising company Black n White
  • alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan dah tiba masa hantar draft kepada lecturer
  • kami mungkin tidak menjanjikan sesuatu yang meletop + gah + wow
  • tapi kami bekerjasama dengan baik dan gembira
  • tiada dalam gambar : Adol, Haireez, dan CEO Izarif

 

 

SAM_2866

  • walau sibuk mana pun hati tetap gembira
  • jelajah tempat yang belum pernah aku pergi
  • alhamdulillah lagi rezeki kali ni ada walaupun datang dengan tujuan asal iaitu assignment
  • dan keluarga Syazwan yang baik hati, terima kasih sangat sangat…

 

 

dan sekarang satu lagu dugaan datang. datang nya khabar yang kurang enak daripada seseorang. apa tujuannya? tak pernah aku tahu? perlu ke aku ambil tahu? ini melibatkan hati dan perasaan jugak. kalau terluka pasti susah nak sembuh. dan aku tak suka cerita tergantung.

haruskah aku cari kebenaran sendiri? daripada sumber yang paling sahih?

 

 

 

 

currently listening to : Through The Trees by Low Shoulder

perasaan : aku masih bersabar dengan kau.

1 comment :

Isyraq said...

huhuhu... sedih jugak baccanya... ehehehe... biasala buat kerja groupp... ahaks!






p/s i love ur template.