Thursday, September 16, 2010

Bagusnya Kalau Selalu Macam Ni…!

  • Alhamdulillah… syukur dipanjatkan kepada Ilahi
  • dalam tragedi yang berlaku pada Aidilfitri kali ni, ada juga kegembiraan yang dikurniakan Allah
  • tak tahu macam mana nak cakap
  • kali ni aku berpeluang bertemu kawan kawan kelas darjah 6 yang dah enam tahun tak jumpa
  • ada sebilangannya yang aku still jumpa sebab rumah dekat…
  • ada yang dah berpindah randah.. ada yang belajar nun jauh di Mesir
  • jadi ni lah masa nak jumpa dan mengeratkan kembali silaturahim :)

 

IMG_2334

friends

IMG_2447

 

  • sayang korang laju laju. hehee….
  • setelah enam tahun kan… inilah kali pertama kita berkumpul seramai ni
  • walaupun sikit aje dan ramai lagi yang tak dapat menghadirkan diri…
  • tapi aku bersyukur sangat sangat dapat jumpa korang… gembira nye…
  • oke nanti kita buat reunion ye bebeh sekalian… Hisyam dah volunteer nak jadi organizer. hehee :)
  • jumpa lagi di lain masa!!! salam syawal, maafkan segala salah dah silap :)

 

 

perasaan : peristiwa gembira. alhamdulillah!!!

2 comments :

SyerAgh said...

wah~~ kita sama.. saya pun wat reunion darjah 6 gak.. tp dah 10 thun x jumpa, bukan 6 thun.

Kyuubi_85 said...

bestnya dpt berjumpa kwn lama kan? mesti bnyk benda nak dibualkn :)