Saturday, August 28, 2010

Minah Minah Warna Mata Palsu

minah contact lens
  • ya kami suka contact lens, nape tak suka? takpe tak suroh pon...
  • ohh ya kami dua dua pakai lens warna grey tapi aku punye grey adalah yang jenis gelap punye
  • so bila mata aku yang coklat gelap + grey gelap nampak macam hitam sangat kan kan..
  • ohh sunggoh comel nye aku. haha...!!! 
  • nak kata aku perasan?? SILAKANNNN.... biar aku puji diri sendiri dah orang lain taknak puji so jangan banyak cakap!







  • hohooo... ini masa kami menggila dalam kelas
  • tunggu kelas Cik Dat bermula maka aku lah yang gedik gedik bukak webbie
  • bukan apa.. aku suka lah webbie aku gambar lawa nak nak lagi bila dapat lighting besh! haha
  • kadang kadang aku lagi suka amik gambar guna webbie daripada guna DSLR??????


ohhh tadi Ana datang buat curl curl kat rumah aku, aku lupa nak ambil gambar...!!!!!!!!!!!


gimik :
















perasaan : photo shoot sendiri sahaja.

4 comments :

Hizami Rahim said...

haha.
zami pakai jugak.
kadang2.
:)

Nisa A. said...

hehe zami :)
pakai lens warna apa?

Si Sepatu Jalanan said...

wahh cmne pkai shawl kt photo gimik 2? cntik :)

Ayaa Lolaa Xoxo said...

your webbie nama apa ?
lawaa la jugak gmb :)