Tuesday, August 31, 2010

Kembar Lama Terpisah

  • sob sob sob~ sebak pulak hati aku hari ni.. aku teringin nak cakap ngan mak
  • hehe ngade ngade pulak aku kan kan kan….
  • hehe ohh mak, anakmu mau kawen! eh eh BUKANNN…!! ini sudah terpesong huk3~
  • oh tidak belom lagi mahu kawen, gatal sunggoh, nah penampor laju laju!!!!
  • mak, saya mau bilang saya sudah jumpa dia…. alah.. diaaaaa…. takkan mak lupa?? keh3~
  • mak… presenting, your son! kembar saya yang lama terpisah! hahahaaa…

 

 

abang teknikal terhangat di pasaran

Picture1423 Picture1425

 

  • betol mak… sudah konfem nih! lihatlah beliau…
  • serupa kan????? lihat tuuuu beliau punya kaca mata cewahhhh… dah macam anakmu ini…
  • tengok lah beliau mak, yang gambar first tuuu… senyum pon nak macam daku dah

 

Picture1426 Picture1433

 

  • kannnn…. betol kan mak kan???? suka buat muka macam daku tu…
  • so mak, ape lagi yang ragu ragu? betol lah? errr…. betol kan? mak? jawabbbbb… hehe
  • tapi kan mak, kalau betol dia kembar daku, maknanya kami haram menikah la kan? kan? alaaa……
  • HAH??????????????????? BUKANNN???? betol ke ni mak? konpom???? beliau bukan kembar ku ye????
  • Ohhhhhh maknanya boleh lah tu,…. errr… err… boleh menikah…. hahahah!!!  *mood GATAL*

 

pesanan penaja : okeh abang FZ jangan marah saya promote anda di sini :P kuikuikuiiii~

 

 

 

perasaan : gila gila webbie


6 comments:

Pinky Pixie said...

eh2, spek same la.. hehe

Anonymous said...

abes saye nak campak mane... isk isk

Nisa A. said...

pinky :

hehe
kannn??
:P

Nisa A. said...

anonymous :

errr campak ke mana?

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...
This comment has been removed by the author.
Nisa A. said...

SYARIFAH :

hehe..
thanks :)

Copyright © Nisa Kay