Friday, July 2, 2010

Satu Misi

  • menggedik la aku, nak jugak cari ice blended choc
  • jam kat penjuru laptop dah pukul 10pm
  • ahhh tak pedulikan jugak! dah seminggu sampai shah alam, aku tak rasa lagi ice blended choc! haha
  • oke ini tipu. nak jugak ice blended choc setelah aku baik demam ekspres
  • demam ekspres tu, maknanya aku demam dari pagi sampai petang je la. dalam kul 8 tu lepas mandi and makan, dah kebah :)
  • tak kira nak jugak nak jugak. maka misi pencarian pun bermula bersama Panglima Hitam

IMG_9163 IMG_9165 IMG_9168

  • biar lah muka aku nampak selebet serabut serabai pun
  • dah malam kan, balik nak tido so buat ape keluar nak vogue kalah mak datin???
  • he he he…. gambar pulak malas nak edit kan kan.
  • so biar la gelap ke, muka nampak berkedut ke, ape… itu dah memang muka aku. :)

IMG_9175 IMG_9176

  • kesimpulan : misi berjaya. ice blended KFC KRUSHERs jadi sasaran.
  • perisa : oreo & strawberry banana
  • lokasi lepak : extreme park seksyen 13, Syed Bistro Plaza Alam Sentral

 

 

 

perasaan : thanks a lot. :)

3 comments :

Abdul Wafiy Bin Abdul Aziz said...

best best. nak ikut nnti! haha

Nisa A. said...

wafiey :

hehe oke ada masa kita pulak meronggeng ye. haha :P

panglima said...

wafiey plang nak gi cameron tu;D kay jom!! hehehe