Saturday, July 3, 2010

Perempuan & Hati

  • ini tak betul itu tak betul
  • habis apa yang betul? apa yang patut nye betul?
  • perkara tak betul mungkin boleh nampak betul, tapi perkara yang betul manusia refuse nak akui betul
  • bila perkara tak betul orang nampak macam betul memang susah la.
  • sebab bila sampai satu tahap kita dah malas nak explain
  • biar ia sebegitu, cukup kita dan Tuhan je yang tahu mana betul mana salah
  • we can't have everything in this world
ini ditulis dari hati seorang perempuan
dan.. aku, perempuan.






perasaan : semua manusia mahu jadi betul sahaja.

11 comments:

  1. memang betul kita tak boleh dapat semua yang kita nak......

    ReplyDelete
  2. sometimes, the thing are better left unspoken..sbb klu explain pjg2, klu org xterima,lg skt ht..slm ziarah =]

    ReplyDelete
  3. itulah hakikat khdpan..
    chill =)

    ReplyDelete
  4. bila dah tua kita akan nmpak ketidakbetulan kita. :)

    ReplyDelete
  5. sharinginfoz :

    betul kan?
    cuz nobody's perfect

    ReplyDelete
  6. diriku :

    betul tu.
    buat penat je explain tp hati kita yg sakit..

    ReplyDelete
  7. pinky pixie :

    yea dear :)

    thanks

    ReplyDelete
  8. hizami :

    zami punye pasal nahh nisa senyum lebar2 hehe :D

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay