Saturday, July 3, 2010

Perempuan & Hati

  • ini tak betul itu tak betul
  • habis apa yang betul? apa yang patut nye betul?
  • perkara tak betul mungkin boleh nampak betul, tapi perkara yang betul manusia refuse nak akui betul
  • bila perkara tak betul orang nampak macam betul memang susah la.
  • sebab bila sampai satu tahap kita dah malas nak explain
  • biar ia sebegitu, cukup kita dan Tuhan je yang tahu mana betul mana salah
  • we can't have everything in this world
ini ditulis dari hati seorang perempuan
dan.. aku, perempuan.






perasaan : semua manusia mahu jadi betul sahaja.

11 comments :

Sharinginfoz said...

memang betul kita tak boleh dapat semua yang kita nak......

diriku said...

sometimes, the thing are better left unspoken..sbb klu explain pjg2, klu org xterima,lg skt ht..slm ziarah =]

Pinky Pixie said...

itulah hakikat khdpan..
chill =)

Hizami Rahim said...

hehe.
smile.
jgn sedih2 ye.
:)

SyerAgh said...

bila dah tua kita akan nmpak ketidakbetulan kita. :)

Nisa A. said...

sharinginfoz :

betul kan?
cuz nobody's perfect

Nisa A. said...

diriku :

betul tu.
buat penat je explain tp hati kita yg sakit..

Nisa A. said...

pinky pixie :

yea dear :)

thanks

Nisa A. said...

hizami :

zami punye pasal nahh nisa senyum lebar2 hehe :D

Nisa A. said...

SyerAgh :

betul
:)

Isyraq said...

ermmm... menarikk....