Thursday, July 29, 2010

Ohhh GCB !


  • sungguh seronok meluangkan masa bersama
  • tak lupa pergi McDonald Bukit Bintang
  • dan Datin Seri memilih untuk mencuba GCB baru yang meletop nama nye tu
  • yang ilustrasi nye gah benor kat billboard wahaha
  • adakah rasa nye hebat macam dalam iklan???
  • adakah ini hiperbola?

jangan komen. abaikannnn abaikannnn~

Datin Seri Bunga Sihir

Kakak Sebilik VIP ku Norien K. Arshad


oke cukup sudahhh sudahhh
muka excited kami bertiga
Datin Seri sudah pon mengesahkan bahawa GCB itu enak rase nye :D
apa yang saya tahu, dua orang VIP ni sudah saya booking ye
untuk masa masa emas akan datang
chewahhhh






perasaan : kita tahu apa plan kita kan kan kan :)

    4 comments:

    bella luna said...

    best nya makan GCB
    :)

    Nisa A. said...

    hehe bella mengidam ke dear :D

    @ku d! sin!e said...

    GCB...
    lom makan lagi..:(

    Mesut FirdaĆ¼s said...

    pic atas lawa.. nak ngorat boleh? :P

    Copyright © Nisa Kay