Tuesday, July 20, 2010

Tiada Hati

muke selebet nak mampos. haha


  • cakap lah ape nak cakap
  • boleh tak aku cakap aku dah tak peduli
  • entah, aku rasa.. ermmm sebenarnye aku dah tak rasa ape ape
  • kalau dulu pegi kelas wajibbb pakai something kat muka tak bagi nampak selebet
  • kalau dulu aku pergi dewan Unisel tengok konsert bunkface pon aku rias kalah diva
  • kalau dulu lip gloss sentiasa topup kat bibir
  • ahh semuanya kalau, kalau itu kalau ini. sekarang dah kisah
  • katalah buruk, selebet, huduh, tak bermaya, pucat, aku dah tak kesah
  • kenapa dengan aku? sakit? ye sakit hati hahaha :P
  • well, sorry but i have discovered that i lost my heart. pathetic enough huh?
  • my heart has shattered into tiny pieces!! and i don't bother to mend it back.
  • why? 'cause even though i try to, it will never be the same as before



baik aku lepak menggila dengan member member lagi bagus :) 
happy time :
 Nisa A. dan Faisal Awiengs



Nisa A. Amira F. Syazwan H. Iejam H.



 Nora S. Nisa A.



 Nisa A. Datin Ika :)





perasaan : eh eh entry emo lagi, kusut la aku ni macam orang gila. hahaha~ smileeee smileeee

5 comments :

SyerAgh said...

Nisa A.. A stand for?

Sharinginfoz said...

apa-apa pun hidup biar happy

Parking Le Baik-Baik

Nisa A. said...

syeragh :

Nisa A stands for Nisa Aminullah, my father's name :)

Nisa A. said...

sharinginfoz :

yee..
betul
thanks :)

azzey said...

Nisa. A: pedulikan! apa pon u tetap cute! janji x kaco org.....ha3...