Tuesday, July 20, 2010

Tiada Hati

muke selebet nak mampos. haha


  • cakap lah ape nak cakap
  • boleh tak aku cakap aku dah tak peduli
  • entah, aku rasa.. ermmm sebenarnye aku dah tak rasa ape ape
  • kalau dulu pegi kelas wajibbb pakai something kat muka tak bagi nampak selebet
  • kalau dulu aku pergi dewan Unisel tengok konsert bunkface pon aku rias kalah diva
  • kalau dulu lip gloss sentiasa topup kat bibir
  • ahh semuanya kalau, kalau itu kalau ini. sekarang dah kisah
  • katalah buruk, selebet, huduh, tak bermaya, pucat, aku dah tak kesah
  • kenapa dengan aku? sakit? ye sakit hati hahaha :P
  • well, sorry but i have discovered that i lost my heart. pathetic enough huh?
  • my heart has shattered into tiny pieces!! and i don't bother to mend it back.
  • why? 'cause even though i try to, it will never be the same as before



baik aku lepak menggila dengan member member lagi bagus :) 
happy time :
 Nisa A. dan Faisal Awiengs



Nisa A. Amira F. Syazwan H. Iejam H.



 Nora S. Nisa A.



 Nisa A. Datin Ika :)





perasaan : eh eh entry emo lagi, kusut la aku ni macam orang gila. hahaha~ smileeee smileeee

5 comments:

  1. syeragh :

    Nisa A stands for Nisa Aminullah, my father's name :)

    ReplyDelete
  2. sharinginfoz :

    yee..
    betul
    thanks :)

    ReplyDelete
  3. Nisa. A: pedulikan! apa pon u tetap cute! janji x kaco org.....ha3...

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay