Saturday, July 31, 2010

Kegemaran


  • hari bergembira dengan rakan rakan serumah
  • auww auww priceless moment can i say??? hehee
  • mule nye al-kisah bila aku demam minggu lepas sampai suara jadi rocker abes
  • haaaaaaaa macam biasalah kalau aku demam aku mula mengidam macam ibu ibu mengandung
  • ohh ye kali ni aku nak sangat sangat makan spagetti
  • so seteah dirancang bersama Syaz, my sweet housemate, kitorang set tarikh
  • yeaa ngadaplah korang gambar gambar selebet aku dan budak rumah
  • ye lah baru bali dari Giant Seksyen 13, beli bahan memasak spagetti yeayyy!!! :)
  • ohhh yes, dapat sushi jugak!


Datin datin kehormat rumah Pink : Kak Wawa + Nisa + Sutri


ini Syaz. hehe mmuuahhh tenkiu girlfren :D hhehehee~


Angel's Hair Spaghetti and Kimball's spaghetti sauce + sausages + mushrooms + minced meat


  • waaa... memang besh la kan kan kan sangattt besh haha
  • sayang wooo budak rumah pink! ngeh ngeh ngeh :D
  • ohhhh mana gambar kak Zam??? hilanggggg :(
  • ohh ye memang muke ku selebet gilaaa~ so what? hehe




perasaan : suka sangat spaghetti da sushi. my favourite!!!!

4 comments:

  1. salam..
    da baik demam ea..alhamdulillah..
    suke tgk awk pkai tudung mcm tu..cute..
    muke kite mcm ta sesuai je..
    ngeee

    =)

    ReplyDelete
  2. makan sakan sebelum puasa :) wee love this! :D

    ReplyDelete
  3. Sangat Besh Dan Mesra :)

    New Entry Prof-Hariz
    Nuffnang Pilih Kasih

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay