Sunday, July 18, 2010

Kau Yang Bernama Sotong

  • ni yang aku nak mengamuk ni!!
  • tak pasal pasal je kan kan kan. aku tak puas hati betol!!
  • bukan main divaaaa kau sekarang yeh!
  • meh aku sekeh kau laju laju!!!!

ohh anda jangan terpedaya. aku memang tak puas hati, tak puas hati kepada sotong. kenapa kah??


ehh ehh ni bukan sotong oke! silap silap.. NEXT..!!



ahahhhhh!! ni pun kau ye! sedialah untuk di masak yeehhaa!!



  • aku ni nape? hormon tak stabil ke? nape tak puas hati dengan sotong pulak???
  • ye lah, aku gi mana mana orang cakap pasal sotong
  • aku bukak blog nampak muka sotong
  • baca surat khabar pon ade jugak selit selit citer pasal sotong!!!
  • aarrgghh mana tak tension nye! GLEMER abes kau sotong!!!!
  • eh jangan salah paham.. jangan terasa tauu.. aku bukan citer pasal sesiapa, aku citer pasal sotong di bawahhhh :

 amboi amboi kau ye diva hangat sekarang. orang dok citer la pasal Paul the Octopus. aku tengok takde ape jek haiwan neh. sotong jer kot. ngeh ngeh ngehhh~
glemer kot dia ni. sejak sejak al-kisah beliau meramal kemenangan Spain dalam Piala Dunia yang lepas. 
tak cukup sekor sotong, ni haaa ade lagi...!!!




amboihhhh jaga jaga kau Paul, kau dah ade pesaing terbaru ngeh ngeh~
ni nama nye Cassandra. dia ni advance sikit, tilik pasal pilihanraya nunnn kat Aussie.
ape ape je la sotong sotong sekalian. tilik lah ape kau nak pon.
nak cerita lebih lanjut??? KLIK DI SINI




*eh eh kita Muslim jangan terpengaruh, dikhuatiri rosak akidah. ade ke nasib dan masa depan diramal haiwan! hehe..* smile :)






perasaan : aku taknak makan sotong, aku nak spagetti!!!

12 comments :

lea said...

hahaha...
btw, sotong sgt sedap :)

mysara said...

haha...PAUL mmg sgt popular skrg...
ada page kt fb g....:p

nurul syazana said...

beb, da dpt spageti ke?
nnt kte buat knduri spageti kt umah nak?
nyum nyum :)

Nisa A. said...

syaz :

belommmm :(
sob~sob~ mau spagetti... huhuu~

Nisa A. said...

lea :

haha saya x suka sotong goreng
hehe saya suka ia di masak kicap!! :P

Nisa A. said...

mysara :

tu lah.. siap ade page yeh?
jgn taksub dengan sotong sudah hehe :P

fArAh07 said...

sotong2!
kau ilhamku~
xD

azzey said...

Nisa: eeeeee.....geli tgk sotong tuh...yg bawh sekali tuh.....

Nisa A. said...

farah :

haha :P

Nisa A. said...

azzey :

sotong tu lembut lembut lembik :P

creativeheart said...

sotong paul xbley percaya...
syirik

Nisa A. said...

hisyam :

betul..
ade pulak haiwan menilik kan.
hehe
:)