Sunday, July 25, 2010

Kakak Sebilik, Aku dan Datin Seri


  • wisma Kraf, Jalan Conlay Kuala Lumpur
  • Promosi Kerja Kahwin 2010
  • ouhhh kami ke sini bukan kami nak kahwin
  • aku dan Datin Seri Bunga Sihir sekadar menemani Kak Norin kakak sebilik aku
  • ke pameran ni tujuan untuk mendapatkan info dan gambar untuk final project nya
  • owh ye, aku pon buat assignment video aku
  • dah alang alang ke sana kan...
  • setting pun cantik :)
  • camera ready..!! and........ ACTION...!!!


Kak Norin (kakak sebilik), Nisa A, Datin Seri Bunga Sihir



agak terkujat di situ kerana terserempak dengan Sabrina


gambar ditangkap oleh "Abang Comel Lima Belas Ringgit". HA HA HA~







perasaan : sayang mereka :) thanks.. can't wait for the next outing :)

5 comments:

@ku d! sin!e said...

cantik gambar2 sume..

Sharinginfoz said...

mesti seronok kan jalan2

Hariz said...

cantik gmbr
suka :)


New Entry Prof-Hariz
Gangguan Seksual Lelaki

mysara said...

mesti best kn kt sane....;)

fndrocka said...

ga,bar sgt cantik.DSLR lah kan?

Copyright © Nisa Kay