Wednesday, July 21, 2010

Jangan Cari Pasal

jangan. tu je aku minta. mood aku sumpahh tengah baik. dan aku nak buat baik jek sekarang.  orang tak suka? peduli apa aku? aku cuba jadi Generasi Y la beb. jom ramai ramai. haha.


mood tiba tiba jadi sangat berdedikasi, cuba sedaya upaya fokus dalam kelas. ya aku suka macam ni, harap kekal lah ye. mood gembira nak buat apa saja. ohh ye petang tadi tolong izarif with his PDL ads. really enjoy photoshoot tadi! hehe thanks to those involved. anda tahu siapa anda. satu lagi perkara buat aku gembira.


ohh ye dinner di sponsor. haha cari pasal pulak ye. Alhamdulillah rezeki Tuhan turunkan. dan aku nak bagitahu kat sini ye, aku nampak dengan mata kepala aku sendiri, Paul si sotong tu dah di masak. aku jumpe dalam mangkuk tomyam aku tadi. hahahaa!!!!



perasaan : contact lens kelabu dah sampai :D

4 comments :

creativeheart said...

btol2....
sy pun da mkn da sotong paul tu...
mkn tomyam gak..

oleez zaini said...

nnt letak jadi wallpaper k! =)

oleez zaini said...

nnt letak jadi wallpaper k! =)

mysara said...

haha...:DD
popular btul paul skrg ek.....