Monday, July 12, 2010

Gambar Dalam Gelap.

  • lokasi, bilik hotel.
  • Hotel Seri Malaysia Sungai Pelek, Bagan Lalang, Sepang
  • bilik bernombor 249
  • terletak di hujung bangunan, tingkat satu, depan tangga

haaa.. korang jangan fikir bukan bukan ehh
ini bukan gambar porno ke hape
ohhh tidak tidak aku bukan orang begitu!!
meh tengok gambar yang memang saje aku amik dalam gelap nye!

  • please please please abaikan muka selebet aku tuh
  • ohhh ini memang saje saje aku ambil gambar dalam suasana kesamaran
  • biar timbul elemen elemen misteri chewahhhh


lagi gambar dalam gelap.

ini gambar Faizal Hassa dan Nisa A. (masyaAllah muka aku burok)
 
 
haa jangan jadi bodoh dengan mengatakan kami buat perkara tak elok dalam gelap
kami cuma bergambar oke
lokasi, di luar dewan makan, tepi kolam renang, dah kebetulan tempatnye samar samar gitew
 
  • ohhh ye lupa nak bagitahu, saya baru balik dari kem S.P.I.E.S.
  • sangattttt seronok oke!
  • pictures will be posted in the next post :)




perasaan : ingin bercuti ke pantai.

8 comments :

creativeheart said...

kawasan gelap rp meke ttp cerah...
ape rahsianye??
hehee..

velasrizal said...

wpn gelap tp kamera mahal kasi nmpk cerah..

Stadium Yang Bakal Di Gunakan Pada Piala Dunia 2018

xazryx said...

rahsia ny gunakan nonaroguy .haha .

Nisa A. said...

hisyam :

rahsianya???
gunakan lah function flash anda. haha

Nisa A. said...

velasrizal :

hehe tak mahal pon
henset murah murah je :D

Nisa A. said...

xazryx :

haha
guna ma'jun petani sudahhh :P

azzey said...

Nisa: muka u x burok...tp cute....ha3.....

Nisa A. said...

azzey :

hehe thanks :)