Sunday, July 25, 2010

Bukan Cerita

 semalam keluar bergembira, hari ni aku tersedar ade something yang menyedihkan. Sesungguhnya takdir Tuhan penuh hikmah!!!!


  • mana pergi aku pun tak tahu
  • ape rase aku lagi lah tak pasti
  • nak cakap ape lagi?
  • otak aku dah macam kena blocked dengan ais. BEKU!
  • ape aku merepek orang tak faham, aku rasa lah kan...
  • tulis macam macam nanti orang kata aku tiru sesiapa. erkk not to mention anyone! be clear oke.
  • aku cuma nak pergi daki gunung panjat bukit terbang ke awan berenang kat laut
  • nak mencari sesuatu yang hilang dari aku, yang dah menjauh
  • yang aku pun kurang pasti berjaya ke aku?
  • oke you guys tell me, WILL I SUCCESS in finding what lost from me?
  • janji kau bahagia. ha haa... heartbroken habes lah!





perasaan : kami atau kau?

9 comments:

  1. Bukan Cerita?
    Tapi Fakta :)

    New Entry Prof-Hariz
    Gangguan Seksual Lelaki

    ReplyDelete
  2. hope kamu dpt cari pe yang hilang tu dear. :)

    ReplyDelete
  3. anda di tag olh saya..jom join black&white contest.. dapat duit tau... ajak ramai tau...jom jom jom....


    http://kisahcreativeheart.blogspot.com/2010/07/black-and-white-contest.html

    ReplyDelete
  4. merepek leyh ilangkan tension..hehhe~

    ReplyDelete
  5. terbang kt angkasa lepas la baru bes..

    ishiko;
    kerepek plak leh ilangkan rasa lapar..hahaha

    ReplyDelete
  6. Nisa.A: whatever.....janji hati sng....

    ReplyDelete
  7. yup2,,yg penting ati awk senang.. ;)

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay