Sunday, July 4, 2010

Ada Makna

  • hari tu dengar lagu ni kat MP3 kawan
  • tiba tiba teringat something, aku pernah dengar lagu ni dulu, tapi tak tahu sapa nyanyi
  • dalam cerita apa pun aku tak ingat
  • pastu Mel sebut nama drama tuh, bila aku tengok klip video ni, aku still tak ingat, still samar samar
  • sebenarnya aku tak suka lagu ni, kenapa tak suka pulak?
  • sebab makna lagu ni mendalam sangat. haishhhhh =_=”

 

 

 

perasaan : huru hara la jiwa raga dengar lagu ni

6 comments :

creativeheart said...

rindunye kat lagu nie..

mysara said...

lagu ni bleh tahan best gak...
pe ek tajk drama ni...
macam pernah tengok, tapi lupa la...

Sharinginfoz said...

wow makna mendalam..... memang sukar untuk ditafsirkan ya

Segmen Kenali Blogger: Asha

Nisa A. said...

hisyam :

aah kan..
best lak dengar balik lagu lama~

Nisa A. said...

mysara :

telemovie Aku Cinta Padamu.

Nisa A. said...

sharinginfoz :

yep3~ mendalam sangat~