Sunday, July 4, 2010

Ada Makna

  • hari tu dengar lagu ni kat MP3 kawan
  • tiba tiba teringat something, aku pernah dengar lagu ni dulu, tapi tak tahu sapa nyanyi
  • dalam cerita apa pun aku tak ingat
  • pastu Mel sebut nama drama tuh, bila aku tengok klip video ni, aku still tak ingat, still samar samar
  • sebenarnya aku tak suka lagu ni, kenapa tak suka pulak?
  • sebab makna lagu ni mendalam sangat. haishhhhh =_=”

 

 

 

perasaan : huru hara la jiwa raga dengar lagu ni


6 comments:

  1. lagu ni bleh tahan best gak...
    pe ek tajk drama ni...
    macam pernah tengok, tapi lupa la...

    ReplyDelete
  2. wow makna mendalam..... memang sukar untuk ditafsirkan ya

    Segmen Kenali Blogger: Asha

    ReplyDelete
  3. hisyam :

    aah kan..
    best lak dengar balik lagu lama~

    ReplyDelete
  4. mysara :

    telemovie Aku Cinta Padamu.

    ReplyDelete
  5. sharinginfoz :

    yep3~ mendalam sangat~

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay