Sunday, June 13, 2010

Teman

  • lepas ni aku balik shah alam aku sorang sorang
  • kalau kat sini aku ade adik adik gila webcam macam aku, kat shah alam nanti takde
  • kalau kat sini aku sentiasa berdua bertiga berempat depan webcam, kat shah alam nanti takde

Snapshot_20100608_5 ooppsss!! sape kentuttt????!!!! silakan mengaku!! grrr~

Snapshot_20100608_6 

muncunggggg ye adek adekkk!!

*errkkkk adik perempuan aku tuh suke buat peace tepi mulut camtuh*

Snapshot_20100608_13 incik pilot kah???

Snapshot_20100608_18 ini kekeliruan identiti namanyaaa….

Snapshot_20100605_11 ouhhhh aku dah grad dari Unisel! yeahuuuu~ (bile mase pulak???)

  • esok esok aku balik shah alam aku kembali menggedik syok sendiri depan webcam

Snapshot_20100516_6 oke ini lah rupe aku bila sorang sorang depan webcam *abaikan muka tak bermayaaa…*

 

  • oke aku asyik post pasal webcam je kan kan
  • kesian korang mesti bosan baca
  • sorry sorry pembaca tersayang
  • nak buat macam mana, cuti ni aku tidak kerja, maka bila takde keje inilah keje aku dengan adik adik se-gila aku. ish ishhhh~

perasaan : ini entry bila aku tak boleh tido.

4 comments :

NU.YA.RA said...

awak pakai anak tudung yang macam mane tu ek?lain la nmpk..nape lau yg ade kat kdai kbnyakkannya cam boolat jerk lau pakai...

Nisa A. said...

hehehe saya tetas sikit jahitan kat blkg =)

fiD said...

pandai akak ni layan adik2 dia ek,hhuhu...

suke betol.

Nisa A. said...

fid :

hehee bese2 aje =)