Wednesday, June 16, 2010

Padah. Kuih Tradiosional.

  • satu petang aku turun bawah
  • mak panggil suruh tolong tengokkan kuih atas dapur
  • sebab petang tu ade orang order

DSC05691

  • hahhh korang tahu kuih ape nih?
  • tahu tak tahu tak kalau tahu sila diam. ha ha kat sini kuih ni dipanggil kuih Cara.
  • oke sela sebut kuat kuat
  • antara kuih feveret aku
  • dulu selalu tolong mak buat, maka aku jadi terer
  • tapi sekarang dah lama x sentuh, dah terkial kial dah

DSC05693

  • oke tahu takk?? ape?? tak tahu
  • ish ish ishhh meh sini mari dekat aku nak bagitahu kat hangpa suma
  • ini kuih talan ubi, time ni mak aku baru tuang santan nye, untuk dikukus,

oke bila kuih semua dah siap, ade lebih, so buat untuk makanan sendiri

tapi padah nyeee….

DSC05696 bila aku leka dengan permainan di laptop

maka aku terrrr-biar kuih ni lama lama. so hangus la. heheeee~

perasaan : ha ha hangus pon aku makan. sodap ape!


13 comments:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay