Friday, June 11, 2010

Menunggu Tirai Dibuka

  • tiba tiba terbaca status facebook kawan
  • ade la jugak kena mengena dengan semester depan.
  • buat aku terfikir
  • dah sedia kah aku? haihhhh~
  • buat aku mengeluh lagi dan lagi
  • oh ye aku teringat, aku sekarang berada di zon yang teramat selesa
  • ye lah duduk rumah family kan. semua ada. makan pakai beres.
  • kat Shah Alam ada macam ni? semua kena buat sendiri
  • tak lupa study and assignment, plus tugas tugas luar yang berkaitan

 

 

The Question is : Am i ready enough to face the upcoming semester???

Snapshot_20100605_19 oke ini budak sudah tua, dah nak 19 lagi 3 hari, tapi suke syok sendiri depan webcam lagi!!! ish ish ishhh~

  • i will be a semester-four student
  • i will learn five new subjects
  • the tougher subjects for sure
  • i will meet new lecturers
  • will face new problems, watching brand new “drama”

  • whatever it is, i have to wake up now! i have to stand up now, looking forward.
  • nak sangat lupakan apa yang dah jadi. semua dah berlalu, dan alhamdulillah kerja keras dibalas setimpal olehNya.
  • tak ada apa aku nak merungut lagi pasal benda dah lepas dah sudah.
  • time will never stop, life is never going to pause even a second.
  • i have to believe i can do this. so do my friends.

perasaan : gerun pun ada.

4 comments :

liyana aziz said...

kamu sangat comel... =)

Hapiz Rahman said...

insyaallah.. buat yang terbaik. Kurangkan ym, webcam.. haha

betul.. sgt comey..

Nisa A. said...

Yana :

thanks a lot dear.

Nisa A. said...

Hapiz :

hahah ye lah, kena usaha lebeyh untuk itu. ahahha

thanks ye =)