Tuesday, June 8, 2010

Mata Pontianak Kah?

 

IMG_8427

  • aku dah lapar tapi makanan sampai lambat
  • entah pukul berapa perut dah berbunyi
  • aku dah mengantuk la dodol!!!
  • tengok mata aku merah kalah maya karin dalam citer pontianak itu
  • pedih bhaiii duduk dalam aircond dengan memakai lens, mata kering!
  • apesal aku tutup muka lak neh?
  • malu meyh muka selenga giler
  • dan aku perasan kat kedai tu ade bangla yang kerja..
  • aku pun pelik. aikkk???? kedai macam ni pon dia terima pekerja asing kah????
  • pesanan penaja : aku tak gi makan kat kedai mamak oke, ini kedai PH, yang ade sup cendawan itu!

 

perasaan : mana pergi MALAYSIAN???

4 comments :

Hizami Rahim said...

oh.
okay.
PH tu apa?
wakakaka~
;)

Nisa A. said...

hizami :

ceittt buat2 xtau ehh ha ha..
nnt cik zami kena belanja saya kat PH =D

mysara said...

macam ne ada mamat bangla sesat kt c2 plak....:DD

Nisa A. said...

mysara :

heheee tu la pasal. nisa pon pelik nih. ish3~