Friday, June 18, 2010

Korang Tahu Lagu Apa Ni???


AMARAN !!!
Ibu ibu mengandung, pesakit jantung, lemah semangat, darah gemuruh, kanak kanak serta orang berumur adalah dinasihatkan supaya berfikir berkali kali sebelum menonton video ini.
Hal yang demikian adalah kerana anda mungkin terkejut yang amat sangat sangat dengan apa yang anda bakal saksikan dalam video tersebut.
Anda mungkin dijangkiti bingit telinga kerana betapa "sedapnye" (huk huk muntah jap) suara di dalam video tersebut.



kalau pandai sila teka ini lagu ape
wahahaaa...
dipersembahkan khas oleh.....

AFIQ LAMBAK.
haha.. korang yang nak tengok video nih, be prepared!

video




heee...~
kalau anda terer lagi bagus, sila teka lagu ape kah yang telah dirosakkan oleh budak baju hijau di atas
har har har..
hadiah misteri menanti anda. cewahhhh ye ye jek =P




my pics with Afiq Lambak. ouhhh bangganye saya bersama beliau!!!





perasaan : saya suka lagu itu.

9 comments :

Sir Marcello said...

wa tak boleh nak fokus..tahu sebabnya...arghh!!!!

cik panadol said...

ni lagu adam lambert kan...whataya want from me!!

wah...rosak lagu feberet akak!

Nisa A. said...

sir marcello :

ohhh mengapakah tidak boleh fokus?????

Nisa A. said...

cik panadol :

yaaa jawapan anda tepat sekali! he he he.. sila tuntut hadiah di kaunter pertanyaan =P

Nisa A. said...

cik panadol :

ahaaa.. tu salahkan budak kecik baju hijau eh. sy pon suka lagu tuh. ehhe

Hizami Rahim said...

alamak.
baru nak teka.
haish.
tak dapat hadiah dah.
haha.
;)

Nisa A. said...

hizami :

ha ha tu laaaaa zami lambat sapa suruh =_="

hehe

creativeheart said...

alalalalalalaaaaa....
comelnye...

Nisa A. said...

hisyam : yg mana comel? adik ke kakak? ha ha~