Tuesday, May 25, 2010

Understand

straight_face_tshirt-p235432014260574695trlf_400

  • oke aku mengerti, aku harus mengerti, aku MESTI mengerti
  • aku dah boleh agak. aku dah tahu
  • so diam diam sudah lah.
  • cuba untuk menjadi orang yang tidak berperasaan untuk beberapa ketika kebelakangan ini
  • takkan biar sume ni spoil mood cuti aku (kononnnnnnye!!)
  • sekarang biar aku nikmati privileges duduk di rumah dengan broadband laju waktu pukul 12pm dan makan sedap.
  • biar aku nikmati waktu waktu lapang yang membolehkan aku setuju saja setiap kali di ajak keluar lepak lepak
  • biar aku nikmati kemudahan macam macam yang takde kat shah alam
  • biar aku nikmati waktu tidur lena, sebab kat shah alam dah takde istilah tidur tutup lampu
  • biar aku nikmati semua ni! selagi aku ade kesempatan merasainya
  • dan aku takkan biar benda benda lain kacau perasaan aku
  • aku cuba lagi dan lagi jadi tak berperasaan sebab perasaan itu membunuh anda ye, ingat tu
  • dan aku takkan biar semua ni terlepas. walaupun aku tahu aku terpaksa menerima benda lain pergi.
  • ape aku cakap ni? aku dah mengarut jek. heh. 

perasaan : fahami keadaan semasa

3 comments :

princeduyong said...

apepun...shah alam skarang dah ramai bangla...indon dan warga asing lain...

Hizami Rahim said...

haish.
emo kah?
hoho.
relax.

Nisa A. said...

prince duyong : hohoo mmg begitulah. so sebab tu sy amik langkah utk tidak naik bas awam pd waktu puncak, cuz ramai warga asinggg~

hizami : ha ha emo kah??? adoiii tak tahu laaaaa.. perasaan tengah sengal2 ubi kayu~