Monday, May 31, 2010

Suka Ke?



entah
ape yang aku rasa aku sendiri tak faham
suka atau tidak kau takkan faham
ape nih aku mula macam puisi
gedik betol
haihhh aku rasa nak mengeluh sahaja
tapi mengeluh kan tidak baik???



  • pedulilah ape orang nak kata
  • aku tidak faham
  • kenapa mereka asyik memperkatakan perkara perkara
  • mengenai sesuatu yang JELAS nya mereka tidak tahu
  • yang jelas nya mereka tidak tahu langsung,
  • mengenai apa yang diperkatakan
  • entah, peduli lah weh
  • aku dah penat. nak jaga hati kau. betul entah tidak.
  • kenapa mahu jadi macam tu? harus ke?


  • aku pon BUKAN manusia sempurna.
  • aku juga buat silap, macam kau, dia, mereka dan mereka.
  • kita semua sama. tak payah nak cakap pada aku begitu.
  • jangan cakap dengan aku macam kau tu besar sangat.
  • ye badan kau mungkin besar, aku tahu aku kurus. padahal kita sama.
  • penat macam ni, aku tak mahu menangis lagi. bodoh tahu tak?


aku tak tahu lah kenapa malam ni aku tulis blog entry yang ini macam ni. ermmm.. ala, yang macam ni, korang tahu kan macam mana. macam bukan diri aku jek. ape nih. haihhhhh =_= 
tengok lah tu, mengeluh lagi!!






perasaan : campur baur. 

4 comments :

ardinihumaira said...

^__^ jangan mengeluh, meh minum kopi dengan dni

creativeheart said...

awatnye....

kodok hijau the ghost writer said...

kodok pun suka mengeluh.. ahhh letihnya

Nisa A. said...

dinie : hye.. hehe nisa x minum kopi =)

hisyam : entah la awak

kodok : hehhee ye ke?