Wednesday, May 26, 2010

Salah Siapa

  • jangan suka salahkan orang lain
  • dah terang terang ni semua bermula dari diri sendiri
  • oke aku tak salah kan Mel sebab dia tujukan lagu ni untuk aku ha ha haaa~
  • oke lepas tu adik aku si Shake tu lak suke promote lagu ni kat aku
  • dan sekarang aku lak yang dah suke sangat ha ha =P

saje nak share jom jom layan :

Cinta Terlarang by The Virgin

The Virgin dianggotai oleh Dara, si cantik manis kiut miut & Mitha si tomboy macho (errr dia pengkid ke?)

ni artis dari seberang oke.

ape ape je la. lagu ni aku suke oke. entah memang best gamaknyerrrr =)

perasaan : memang terlarang betol la. ha ha ha =P

No comments :