Sunday, May 2, 2010

Pelik.

akhirnya. sampai jugak aku ke sini.  ke tempat asal. ke tempat yang semua dapat rasakan originality. ke tempat yang mana semua nya berwajah familiar. ke tempat di mana satu masa dulu menjadi tempat kegemaran untuk lenjan bersama kengkawan. yang penting, ia tempat aku lahir dan membesar.

Image012 gambar blur – amik guna henset murahan sajaa

perasaan? tak payah tanya. ha ha haaa.. dah berapa bulan kot aku tak dapat balik. semua nye kerana kekangan assignment dan juga masa serta….ehemmm… kewangan.

oke, berbalik pada perasaan. pelik. tu je la. turun dari bas, aku seakan tak tahu nak ke mana. rindu sangat, sampai tak tahu nak ada perasaan yang macam mana bila sampai sini. macam tak percaya pun ada.

semua dah berubah. kebetulan aku nampak junior aku yang baru habis SPM tahun lepas. hmmm.. Monisha kot nama nya, ingatan dah samar samar. hmmm.. dah pandai bergaya!

hahaaa… itu baru sorang. entah macam mana dengan yang lain lain. yang pasti, aku rindu. rindu semua ni. rindu sekolah aku.

Photo 0492 part of my school, depan koperasi. oh ye, abaikan budak sekolah di atas. tenkiu. 

perasaan : home.