Saturday, May 22, 2010

Nak Pakai Handphone Macam ni Tak ? ?

  • masa berlalu, zaman berubah
  • macam macam benda berubah
  • kita pon berubah jugak
  • benda popular yang selalu ada kat tangat kita pon berubah jugak
  • hermmmm… mana lah tahu ade di antara korang yang berkenan nak pkai henset macam iniiiii

 

henset sekarang dah macam macam bentuk…

PHONE 2 

ni pulak untuk korang yang selaluuuu lapar

PHONE 1

1 – khasss untok peminat burgerr

2 – ingat laptop je ade Apple?? niii dia Apple Phone

3 - nyum~nyum ayam gorenggggg

PHONE 3

1 – dapat henset ni jangan dok ciummmm lak!

2 – ini baru laaa Mobile Phone!

3 – hiyarrkkkk!!!! handphone membunuh!!

handphone_uxjdh_54

realllll punye HANDphone!

furry_phone 

FURRY PHONE – Lady Gaga punye kot??????

motorola_rokr_e6_transformer

whoaaaa…. handphone transform!!! peminat Transformers sila rembat oke!!!!

dan… jeng jeng jeng… korang nak HANDPHONE macam ni??????

*

*

*

*

*

cellman

ha ha haaaa……. sila sila pilihhhh….!!!!!!!!!!!!!

perasaan : nak henset baru boleh????

No comments :