Sunday, May 2, 2010

Kenangan.

  • hari terakhir aku kat temerloh
  • sebelum aku kembali ke shah alam untuk final exam bagi dua minggu
  • hmmm… tidur lena aku terganggu dengan mimpi picisan
  • yang sama sekali takde erti dalam dunia realiti.
  • tapi kenapa mesti kau yang ade dalam mimpi aku?
  • kenapa mesti kau yang ada dengan aku pada waktu waktu tertentu dalam mimpi tu?
  • saat aku celik mata, aku macam tak percaya
  • lepas sekian lama, kau muncul jugak, even dalam mimpi pon!
  • mimpi hanya mainan tidur

 

Remember this song?

ada cerita tentang aku dan dia.. saat kita bersama.. saat dulu kala.. ada cerita tentang masa yang indah.. saat kita berduka.. saat kita tertawa..

perasaan : bercampur baur~


6 comments:

  1. seriously aq dpt rse post nih utk afif...-iejam hosen

    ReplyDelete
  2. sedapnye lagu nie...
    lame da xdgr lagu nie...

    ReplyDelete
  3. iejam - ahhahaa.. salah la lu derrrr..... afif tu pompuan ke?

    hisyam - best kan kan kan???

    ReplyDelete
  4. akak .. mau tny .. akk dulu sekolh kt mane mase kat tmrloh ?

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay