Saturday, May 29, 2010

Jom Try . . Ade Berani ???

DSC05523 gila neh, tempat rak botol sos n kicap pon nak posing ka????

  • hohohooo hari ni aku, mak serta adik adik segedik aku pergi ke suparmarket
  • wahahaaa gi suparmarket pon nak ikut..
  • takpe takpe gi mana mana biar bersama ye tak ~
  • baru la ala ala keluarga bahagiaaaa giteww =P

 

  • jalan punye jalan sekali aku jumpe something
  • aku punye reaksi macam : “WHOOOAAAA giler kentang betul benda nih!!!”  ye saya tahu reaksi agak keterlaluan
  • aku macam terbangang kejap, ade jugak produk macam ni eyhh..
  • sebab aku belum pernah jumpe benda seumpamanya
  • tapi kalau ade antara korang yang dah pernah jumpa tak tahu la kan =D

 

ape benda nye yang aku jumpa tuh???????????? woahhhh konon konon misteri jek kan.

ha haaa… jom ushaaa…

*

 

*

 

*

 

*

 

*

 

DSC05518

  • taraaaaa… inilah dia!!! botol botol sos!!
  • ape yang “whoaa” nye bukan pada botol ye..
  • tapi pada isi nye….

DSC05522 jom zoom sikittt

 

  • hohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sos ni aku tak tahu ape nama nye
  • aku panggil SOS CILI BERANI MATI wakakaa… agak hiperbola ye di situ
  • hahaha tengok la sos cili nyeeee… habis sume biji pon ade. waaa ni mesti berasap asap telinga.. wahhaaa
  • aku tengok sos ni sebagai produk yang agak keterlaluan pedasnye kerana aku ni tak makan pedas
  • so bila nampak sos camni aku agak mende nih pedassss

 

  • korang nak try ke???
  • bukan ape… tengok la botol nye
  • tulisan pon Thai. aku tak perasan lak kalau kalau ade logo H.A.L.A.L =)

perasaan : aku suke ikut mak aku gi suparmarket. so?

 

4 comments :

NU.YA.RA said...

compem berasap!

NU.YA.RA said...

compem berasap

munafar said...

err....
mcm mne leh sst blog nie...
tp...
2 sos thai xslap...
rase die msam2 mnis...
hai...
pompuan pn xtau ke???(yg mnaip nie llaki)...
:P

munafar said...
This comment has been removed by the author.