Friday, May 14, 2010

Bosan Jugak

dari semalam.. status aku macam ni

  • aku sangat bosan
  • masih bosan
  • bosan giler

bored

benci nye kebosanan. tapi ape boleh buat, dah memang hidup membosankan. perkara yang sama setiap hari. perkara yang aku tak suka aku kena buat jugak. aku takde pilihan untuk tidak buat.

  • hari ni hari macam kena langgar puting beliung.
  • sume benda tak kena.
  • pagi pagi lagi belum sempat aku langkah pagar oren kampus aku tuh aku dah nampak muka kau.
  • memang kau nih tak guna, bawak malang betol.
  • dah lah menyusahkan hidup aku, dah puas buat taikk ade hati nak tunjuk muka tak berharga kau depan aku? OOOPPPSSS….. kan dah keluar ke-lahabau-an  dari  mulut  aku.
  • kau yang mintak kan? kau memang suka heh.

oke habis kisah bangang dengan kau sayang.

images

hari ni hujan lebat. aku balik pon redah je. oke dah lama tak mandi hujan, sampai je umah badan aku menggigil macam kucing kena simbah air. sekarang, badan penat, sejuk. *jangan bagi aku rasa bersalah*

perasaan : entah.

1 comment :

onlyimran said...

kalau dah bosan tu,, pergi lah tengok wayang.. skrang kan dah ada mcm cerita best