Friday, April 9, 2010

Panas

seriously aku tak benci kau. sikit pon aku tak pernah terlintas nak benci kau. cuma kadang kadang without we realize things can go wrong without vivid reason. i dont know how to say it. aku tak mintak ape ape pon dari kau. kita ni MANUSIA BIASA. salah silap tu memang takkan terlepas punya. entah nape kau orang sampai hati buat macam nih. heh.. kalau ada ape ape cakap je la. susah sangat ke? payah la, sebulan sekali pon aku payah nak balik. alih alih kat laman so-sial jugak kau nak buat hal kan?

p/s : MY world is not evolve around you only. i have many things to do!

perasaan : comeyl nye kau, rasa nak seret muka kau kat atas jalan tar =)