Sunday, April 11, 2010

Inai

  • lawa kot
  • aku nak buat
  • tapi tak sempat la pulak
  • aku sibuk ke hulu ke hilir
  • snap gambar sana sini
  • sume tak leh terlepas.. penat dowh!
  • so, mase dah price giving ceremony tu aku mampu duduk je dalam dewan
  • belakang aku dah sakit sakit meyh

IMG_6547 oke jeles nye kat Rara sebab dia buat

IMG_6542 

aaaa…. athirah pon buat meyh!!!

  • takpe laa… nanti aku beli banyak banyak inai tuh
  • ade jep aku tengok jual kat Plaza Alam Sentral
  • nanti aku buat sendiri arrr
  • waaaaa…..~

perasaan : nak jugak~

2 comments :

Mr Rulez said...

uit..kreatifnya korg..bgs2..
dah cam lama buat keja nie..;)

Kay Nisa said...

bukan sy buat~ ni dorg buat kat tempat jual inai~