Sunday, April 4, 2010

Dua Sekali Kau Dapat. Nak Cakap Apa???

 

IMG_4740 edited

  • aku tak mintak dan aku tak rancang pun benda ni
  • semua ni jadi dengan cepat tanpa aku betul betul sedari yang ia dah berlaku pun
  • aku pun tak sangka, satu yang aku nak dua pulak aku dapat (boleh dikatakan tiga jugak lah)
  • aku tak mengharap, sekadar mencuba nasib
  • tapi orang selalu cakap tuah ayam nampak pada kaki nya
  • tuah manusia?? nak tengok kat kaki jugak ke? hehe~ takde sape tahu cik Yah ooiiii….
  • bila dah diberi dua pilihan sekaligus, aku jadi takut pulak dah
  • nak buat macam mana, kalau nak dua-dua boleh tak? he he he~ (tamak haloba siotttt….)
  • tapi aku tahu, aku kena pilih salah satu jugak
  • kalau nak yang ini, aku kena ambil peluang ni cepat cepat tapi aku sendiri pulak yang tak pasti, rasa bersalah pun ada sebab aku dah terlepas cakap
  • dan aku rasa aku terlalu melebih laa pulak
  • tapi kalau betul aku mahukan yang itu, kena ambil masa dan banyak bersabar, tapi aku rasa macam kalau aku terus tunggu dan kesudahannya tak baik, camne????
  • haihhh. asyik perkara negatif jek hantui aku..!!
  • ape yang aku nak ye???
  • masih berfikir berfikir otak masih berfungsi baik untuk pilih mana satu yang aku betul betul nak
  • sebab aku dah diberi keputusan dari yang itu
  • so layak ke aku mengharap lagi???

perasaan : kita tak tahu antara dua~

1 comment :

ZACK ENTRY said...

ok la tu dapat..saya yang tak dapat-dapat lagi ni macamana lak??=P