Friday, April 2, 2010

Din Beramboi Dah Takde.. Innalillah~

  • aku baru siapkan assignment
  • so kembali pada ruti aku iaitu facebooking
  • tengah browsing update status, sekali aku terpandang nih

Capture (klik pada gambar)

sekejap je… status yang di post Afdlin Shauki ni dikomen beratus ratus orang

  • aku terkejut
  • sebab aku rasa baru je lagi digemparkan dengan berita Din Beramboi jatuh sakit
  • sebab aku minat arwah Din Beramboi
  • lawak dia spontan giler
  • tapi Tuhan lagi sayang dia en..
  • hmm.. aku tak tahu nak tulis ape laa =(

takziah buat keluarga arwah, dan al-Fatihah buat arwah

perasaan : Tuhan Maha Kuasa~

4 comments :

siti nur fadhilah said...

tak sangka nye...

i was shocked too. tq for the info.

:'( it must be dull after this.

Fakhrur Razi said...

innalillah...
xde doh nk dgr sore der kot radio tuh ngn aznil.. huk2

aku zaty said...

al-Fatihah..
semoga rohnya dicucuri rahmat..

nur 'adli azhari said...

alfaaatihahhhhhh