Friday, April 2, 2010

Din Beramboi Dah Takde.. Innalillah~

  • aku baru siapkan assignment
  • so kembali pada ruti aku iaitu facebooking
  • tengah browsing update status, sekali aku terpandang nih

Capture (klik pada gambar)

sekejap je… status yang di post Afdlin Shauki ni dikomen beratus ratus orang

  • aku terkejut
  • sebab aku rasa baru je lagi digemparkan dengan berita Din Beramboi jatuh sakit
  • sebab aku minat arwah Din Beramboi
  • lawak dia spontan giler
  • tapi Tuhan lagi sayang dia en..
  • hmm.. aku tak tahu nak tulis ape laa =(

takziah buat keluarga arwah, dan al-Fatihah buat arwah

perasaan : Tuhan Maha Kuasa~


4 comments:

  1. tak sangka nye...

    i was shocked too. tq for the info.

    :'( it must be dull after this.

    ReplyDelete
  2. innalillah...
    xde doh nk dgr sore der kot radio tuh ngn aznil.. huk2

    ReplyDelete
  3. al-Fatihah..
    semoga rohnya dicucuri rahmat..

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay