Friday, April 9, 2010

Bukan Aku

susah nak jelas kan bila dah complicated. seperti tambah tambah garam dalam milo ais. rasanya memang akan jadi meloyakan. susah nak cakap bila tangan dah mula menaip dan bila tangan tak nak berhenti menaip pulak. maca macam dalam hati sebab KITA SEMUA manusia biasa.

malasnye nak mengadap ape yang patut sebab hari hari kita consume Supplement M, tapi tak ramai yang nak atasinya dengan amalkan Diet S. aku pon bukan baik sangat. tapi aku waras lagi masih boleh fikir. aku takkan buat sebab aku dah tahu memang salah. perlu ke  petik nama aku?

masa dah semakin suntuk dan kita patut dah mula berlari. kalau tak lari memang tak dapat kejar. kalau tak dapat kejar kita akan terlepas, bila dah terlepas tak guna nak menangis air mata putih sekalipun.

dalam otak masih ligat berputar tengah fikir fikir ape yang patut aku buat lagi. dan aku rasa aku dah jumpa SATU je jawapannya. I WILL STAY. sebab aku tak rasa aku boleh jumpa benda macam yang aku ada sekarang, aku sayang mereka dan aku berat hati fikir yang mereka akan pergi tak lama lagi. dan aku tak mahu itu berlaku dan aku berdoa supaya usaha mereka berhasil.

IMG_4077 edited

p/s : aku nak pergi sini lagi~

perasaan : fikir fikir lagi, masa untuk guna otak sehabis mungkin~

2 comments :

Terry Verry Berry. said...

huhu..penjelasan yang lawak tapi tak bley blah. :D.

ala.. nanti-nanti tu ok la situasi u tu ek..
i doakan takde lagi derita mengharungi jiwa u.. huu :(

la tahzan ek.. :)

Kay Nisa said...

tenkiuu terry =)