Sunday, April 4, 2010

Boleh Senyap Tak???

IMG_5495 edited abaikan muka buruk ini terima kasih..

itu yang aku harapkan. boleh senyap tak? kan best kalau aku senyap je semua masalah boleh hilang. kan best aku senyap je semua nye akan jadi seperti yang aku nak. haihhhhh impossible! mustahil! aku ni berangan je, mana boleh jadi macam tuh oke! haihhhhhh… tengok au mengeluh lagi, ape je yang boleh buat aku berhenti mengeluh ha??

macam macam dah jadi, dan aku tak mintak semua tu berlaku. aku harap kalau aku senyap masa akan berputar dan semua tu takkan pernah berlaku.

boleh ke aku senyap??? aku ni memang sorang yang sangat sangat talkative a.k.a. chatterbox. so bila aku senyap benda tu macam sesuatu yang pelik buat aku. hmmm… aku senyap pon salah. aku senyap je, timbul pulak cerita cerita yang kuranggg enak di pendengaran telinga kecik aku ni. haihhh… cakap salah senyap pun salah???

*ntah nape aku tengok balik tulisan aku dah macam rara ngan dya la pulak..!!!

 

perasaan : habis aku nak buat apa lagi?

2 comments :

shaa bonitaa said...

npe..tersalah ckp ea..huu~~

Fakhrur Razi said...

hahaha xpe biar talkative
dari senyap2 tin koson XD