Friday, March 12, 2010

Si Bodoh

 

hah? sape bodoh? kau bodoh? ehh bukan.. kau la, bukan lagi! dia laaa…. tak nampak ke dia sedang mempamerkan kebodohan dia?? mane? mane?

tu yang sedang menaip.

IMG_5563

ape dia buat tu? entah. konon-konon jek diam, dia tengah pasang telinga tu. hahahaaa~

*smile sajew*

si bodoh tu ialah aku, dan aku rasa sangat sangat sangat bodoh, kesian giler la kat diri sendiri. orang lain tengok lagi kesian, hohhhh…kau tak malu ke? hahahaa.. orang cuma gelakkan kau je, kebodohan kau ni jadi bahan ketawa je.

p/s : abaikan URL dalam gambar. itu URL lama aku, blog itu sudah delete. TQ~

 

 

that’s all for now,

bubbye~