Wednesday, March 31, 2010

It’s Raining and I’m Smiling

  • ha ha ha
  • ape la yang jadi kat aku ni, aku pon tak tahu
  • hari ni, lepas kelas photo comm, terpaksa aku stay kejap kat kampus
  • sebab.. it’s raining. ye aku balik jalan kaki memandangkan rumah aku hanya seberang jalan raya tu aje
  • dan lepas kawan kawan aku balik masa hujan reda, aku stay lagi
  • for a chance, that changes my life. wakaka~ (betul ke ape aku tulis nih????)

1318389547_a293b34fab

oke hujan itu hujan rahmat

aku… aku dah tak tahu nak cakap macam mana

aku hanya mampu tersenyum =)

 

perasaan : Tuhan je yang tahu  ♥ ♥ ♥

6 comments :

bilis said...

1st

hishambilal said...

errrrr....juz keep on smiling

Kay Nisa said...

he he~

Hanafana said...

suke hujan! besh! sejuk.tapi tak suka guruh! Takot!

hishambilal said...

lucky it aint gonna rain all the time

Anonymous said...

Thank you for any other excellent post. Where else may anyone get that kind of information in such an ideal way of writing?
I've a presentation subsequent week, and I am at the search for such information.

My page - beli etude murah