Monday, July 2, 2018

Meningkatkan tahap keyakinan - mekap adalah salah satu caranya !




Assalamualaikum...


Ramai sebenarnya yang mengutarakan soalan kepada Nisa - "Bagaimana hendak menjadi lebih yakin / konfiden ?" Konfiden dalam banyak aspek lah kan... terutama sekali bagaimana nak jadi yakin bila nak berhadapan dan bercakap dengan orang ramai.. ada juga yang berminat nak tahu bagaimana nak tampak konfiden bila berhadapan dengan kamera. Haa sebagai host, ini soalan yang paling banyak Nisa ditanya.

Read More»

Wednesday, June 27, 2018

PULANG The Movie berdasarkan kisah benar - "Hadiah untuk ayah"



Assalamualaikum...

Jika ada yang mengikuti Nisa di laman sosial, ada la sesekali Nisa kongsikan bahawa Nisa ada mengacarakan majlis pelancaran novel PULANG terbitan Karyaseni. Kalau anda nak tahu, novel tersebut sebenarnya ditulis berdasarkan filem Pulang yang bakal ditayangkan di seluruh pawagam tidak lama lagi ! Haa biasa filem dibikin berdasarkan novel kan, sekarang ni novel diterbitkan berdasarkan naskhah skrip filem !

Read More»

Monday, May 21, 2018

Pastikan OOTD post anda paling meletop ! Ini tips OOTD di pagi raya untuk anda !


-->

Assalamualaikum..

Hai semua ! Haa dah dalam sedar tak sedar kita dah pun memasuki minggu pertama berpuasa kan ! Memang excited dapat luangkan masa berbuka bersama keluarga dan kawan-kawan.. Dan ia adalah antara momen yang kita nanti-nantikan di penghujung hari setelah seharian menahan lapar dan dahaga.. wah dah macam ayat dari buku motivasi pulak kan ?? Selain berbuka puasa, ibadah sunat solat terawih juga amalan yang kita sentiasa nantikan.


Read More»

Copyright © Nisa Kay