Tuesday, October 10, 2017

Gegar Vaganza kembali ! Siapa peserta kegemaran anda?




Assalamualaikum..


Dalam sedar tak sedar, AF Megastar dah pun memasuk pusingan separuh akhir.. lepas tu final.. lepas tu tamat sudah drama Akademi Fantasia. Macam macam hal huhuu.. Lepas AF Megastar melabuhkan tirai, Gegar Vaganza pula akan mengambil alih spotlight. Ternyata ini pertandingan yang ramai nantikan kerana membariskan artis popular yang sudah lama menyepi. Jom kita ikuti peserta-peserta Gegar Vaganza 2017.


Read More»

Friday, October 6, 2017

HONEST



Assalamualaikum...



This blog has been more than just a place for me to share about events, tv shows, or products.. But a place where I always come back to whenever I feel down, or when I want to reminiscing the good old days.. So from now on, I will write more about my feelings, my appreciation towards people I care about. Because why ? 'Cause I'm sucks at showing people appreciation they deserve.


Read More»

Monday, September 25, 2017

Konsert AF Megastar Minggu Kedua : 24 September 2017




Assalamualaikum..

Iyaa minggu berganti minggu. Rasa macam baru je weekend, ni dah weekend semula.. dah nak habis dah pun ! Haa macam biasa hari Ahad alhamdulillah dapat rezeki tiket menonton konsert AF Megastar secara langsung di Shah Alam. Baiklah.. minggu untuk para bintang berentap sudah masuh minggu kedua. Dan jika minggu lalu tema adalah "tribute" kepada pelajar AF lain, minggu ini temanya ROCKKKKK !

Read More»

Copyright © Nisa Kay